GEEDA DNISH

24 November 2015

KELEBIHAN KORSET PREMIUM BEAUTIFUL

7 Kelebihan Korset Premium Beautiful

Apakah kelebihan-kelebihan corset Premium Beautiful kalau dibandingkan dengan corset di luar sana?


1- Premium Beautiful merupakan perintis kepada pakaian dalam yang mempunyai teknologi Far-Infrared Rays (F.I.R.). Premium Beautiful juga sudah berada di pasaran Malaysia lebih daripada 20 tahun.


2- Mendapat pengiktirafan Superbrands, iaitu Premium Beautiful merupakan pakaian dalam yang PALING LARIS dan TERHANGAT di pasaran kerana Premium Beautiful sangat berkualiti dan tahan lama. In case you all tidak tahu apa yang dimaksudkan dengan award Superbands, means, any product yang mendapat pengiktirafan Superbrands ini dikategorikan sebagai product di mana highest in quantity and highest in quality sepanjang penjualan dan penggunaan product tersebut.


3- Mendapat pengiktirafan Persatuan Tulang Belakang Amerika Syarikat dan Canada. So, untuk sesiapa yang mengalami masalah sakit tulang belakang, sakit belakang, slip disc, Insya Allah, corset Premium Beautiful mampu membantu you all.


4- One stop centre – Premium beautiful memiliki segala-galanya. Direkacipta dengan berkonsepkan 70% kesihatan + 30% kecantikan = 100% keyakinan. Kesihatan badan akan lebih terjamin, Insya Allah, di samping dapat memecahkan lemak. Premium Beautiful juga dicipta dengan berkonsepkan mesra pengguna, oleh itu, si pemakai akan merasa selamat dengan pemakaian Premium Beautiful.


Fungsi utama untuk "TOUCH UP" tubuh pemakai, supaya nampak kemas. Lepas tu untuk beri keyakinan - no more bulge and berlipat-lipat sana sini.Sambil tu FIR berfungsi untuk passively burn fat - FIR getarkan molekul air dalam badan dan mengembangkan  salur darah supaya darah kita mengalir lancar dan mudah membuang toxin dalam badan!

5- Mampu dimiliki oleh semua orang - uols boleh dapatkan secara cash, credit card dan instalment! Percaya atau tidak, Premium Beautiful corset ni yang termurah di pasaran tau untuk korset yand sama league dengannya. Ada korset yang lagi mahal kat luar sana, dalam range harge RM4,000- RM6,000 untuk satu set!

6- Jaminan seumur hidup. So, sebarang kerosakan akan dibaiki secara Free Of Charge (FOC). Sampai bila-bila tau, selagi ada bentuk rupa korset :)

Kerosakan yang boleh dibaiki ni seperti :
Koyak (bukan digunting)
Hook tercabut
Tetulang patah

7- Teknologi datang dari 3 buah negara maju:
  • Amerika Syarikat – Jahitan stereoscopic iaitu jahitan yang tahan regangan. So, that’s why corset Premium Beautiful takkan regang walaupun sudah dipakai untuk jangka masa yang lama.

  • Germany – Fabrik aquatech dan aquadyne, iaitu fabrik di mana ia mampu seimbangkan suhu badan dan tidak berkuap. Oleh itu, pemakaian Premium Beautiful untuk jangka masa selama 8 jam sehari tidak akan mengeluarkan sebarang bau.
  • Japan – Teknologi F.I.R.


  Sekarang kita ada Premium Beautiful Classic dan Elegance!
  Jika yang dah ada PB Classic, why not get one elegance pulak!
sama jugak ciri-ciri dengan Classic, furthermore kain die lagi lembut!






Hubungi: 017-8858097 | Email: geedadnish.blogspot.my | FB: Geeda Dnish @ Instgram : Geeda Dnish


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GEEDA DNISH Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign